Idag fyller pappa år!

Grattis pappa älskar dej!


Jag må han leva jag må han leva jag må han leva uti hundrade år.
Ja,visst ska han leva ja vissta ska han leva ja visst ska leva uti 100ade år


Ett 53 fallit levande
HAN LEVE!!

Hipp Hipp

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA
HURRA HURRA HURRA!!!!!







Kommentarer
Postat av: Nina

Ja vi hade en rolig dag igår när vi firade din pappa, även om det slutade med "TP" so spel, haha!



:)

2011-08-10 @ 11:21:50
URL: http://ninows.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tack så jätte mycket!

jag hade en rolig och härlig dag med dig min älskade Tilde <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3< pussar och kramar

2011-08-10 @ 11:53:57
Postat av: Åsa

Va du är go! Jäd Åsa

2011-08-10 @ 13:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0